Book Review
Holanda Maschietto, Roberta (2021) critical review to James Scambary (2019), Conflict, Identity, and State Formation in East Timor 2000-2017, Leiden, Boston: Brill, 218, in International Peacekeeping
Book Review
Holanda Maschietto, Roberta (2021) critical review to Ramon Blanco (2020), Peace as Government. The Will to Normalize Timor-Leste, New York, London: Lexington Books, 198, in International Peacekeeping
Book Chapter
Maschietto, Roberta Holanda (2021), Peace Education: History, Features, and Effectiveness, in Leal Filho, W.; Özuyar, P.G.; Azul, A.M.; Brandli, L.L.; Wall, T. (org.), Peace, Justice and Strong Institutions. Encyclopedia of the UN Sustainable Development Goals. Springer International Publishing, 1-10
Book Review
Holanda Maschietto, Roberta (2021) critical review to Viji Menon (2019), Rising from the Ashes. UN Peacebuilding in Timor-Leste, New Jersey: World Scientific, 198, in International Peacekeeping
Book
Menezes, Moisés (2021), Violência e Saúde na Vida de Pessoas LGBTI. Rio de Janeiro - Brasil: Fiocruz
Article in Scientific journal
Souza, Claudia; Ferreira, Patrícia; Santana, Clarice; Guimarães, Ana; Bistene, Aline; Teixeira, Maria de Lourdes; Gouvea, Maria Isabel; Milnor, Jacob; Nunes, João Arriscado (2021), ""Plataforma de saberes": um relato de caso para repensar a produção de conhecimento, empoderamento comunitário e vulnerabilidade estrutural em iniciativas de promoção de saúde e educação", Anais do Instituto de Higiene e Medicina Tropical, 20
Book Chapter
Serapioni, Mauro (2021), From Micro-macro Conflict to Methodological Plurality. The Long Way of Qualitative Research, in Costa, Pedro António; Reis, Luís Paulo; Moreira, António; Longo, Luca; Bryda, Grzegorz (org.), Computer Supported Qualitative Research. Advances in Intelligent Systems and Computing. Cham, Switzerland: Springer International Publishing, 11-30
Broadside
2021 - 24-03-2021 Conferência Final: Políticas curriculares e educação antirracista: os currículos universitários no centro do debate - Parte II A presente mesa busca refletir em que medida o avanço da agenda antirracista possibilitou mudanças políticas, pedagógicas, curriculares e, por quê não, epistemológicas nos currículos em relação ao ensino da cultura indígena., from the author Marcos Silva. Edited at CanalCES by CanalCES