Encontros Científicos

Comunicações em encontros científicos

Assis Crivelente, Moara (2019), "National liberation and international law: limits and opportunities for self-determination at the UN", comunicação apresentada em Symposium on Critical Approaches to International Law, Griffith College, Dublin, Irlanda, 01 a 04 de Agosto.

Assis Crivelente, Moara (2019), "What do Human Rights do for national liberation struggles? Strategic entanglements in Palestine and Western Sahara", comunicação apresentada em II Colóquio de Jovens Investigadores em Relações Internacionais e Estudos Políticos, Universidade do Porto, Portugal, 21 a 22 de Fevereiro.

Crivelente, Moara (2017), "Emergency and Lawfare in Occupied Palestine", comunicação apresentada em III Congresso Internacional Dimensões dos Direitos Humanos: O Direito Humano à Segurança, Universidade Portucalense, Porto, Portugal, 12 a 14 de Julho.

Crivelente, Moara (2016), "Emancipatory Law? In search for an instrument of Palestinian liberation", comunicação apresentada em Legacies of the Tricontinental: Imperialism, resistance, law, Universidade de Coimbra, Portugal, 22 a 24 de Setembro.

Crivelente, Moara (2016), "When Media do not Mediate: Critical Discourse Analysis of the Israeli-Palestinian Conflict in Local News", comunicação apresentada em ISA's 57th Annual Convention, Atlanta, Estados Unidos, 16 a 19 de Março.

Crivelente, Moara (2014), "When Media do not Mediate: Israeli Military Operations and Critical Discourse Analysis", comunicação apresentada em 4th International Conference in Communication and Media Studies, Famagusta, Chipre, 19 a 21 de Novembro.

Crivelente, Moara (2013), "Media's Role in Mediating: The Israeli-Palestinian Conflict on Media Analysis", comunicação apresentada em 3rd Global Conference Communication and Conflict, Oxford, Reino Unido, 05 a 07 de Setembro.

Crivelente, Moara (2012), "Recovery in Rwanda: Traditional Courts for Reconciliation", comunicação apresentada em 2nd Global Conference "Trauma: Theory and Practice", Praga, República Tcheca, 21 a 24 de Março.