Publicações de Investigadoras/es
FILTRAR
Capítulo em Livro
Santos, Ana-Cristina; Esteves, Mafalda; Santos, Alexandra (2023), Who wants to be queer at school? Discussing gender and sexual diversity with children and staff in Portuguese schools, in Jose Antonio Langarita, Ana Cristina Santos, Marisela Montenegro & Mojca Urek (org.), Child-Friendly Perspectives on Gender and Sexual Diversity Beyond Adultcentrism. London: Routledge
Capítulo em Livro
Grande, Nuno (2023), Portugal 1974-1976: The Carnation Revolution and the SAAL Programme. A triangular relationship between policy, process and project, in Elli Mosayebi; Michael Krauss (org.), The Renewal of Dwelling. European Housing Construction 1945-1975. Zurich: Triest Verlag, 66-73
Livro
Cardina, Miguel (2023), L'attrito della memoria. Colonialismo, guerra e decolonizzazione nel Portogallo contemporaneo. Milano: Meltemi
Capítulo em Livro
Silva, Rosimeire Barboza; Oliveira de Sá, Ângela; Victer Matos, Letícia; Rocha Reis, Maria Juliana (2023), Políticas públicas e direito à saúde de adolescentes e jovens: uma perspectiva interseccional, in Urânia Flores da Cruz Freitas e Daniela Linkevicius de Andrade (org.), Diálogos sobre adolescentes e jovens: estratégias para políticas públicas. Campinas, São Paulo, Brasil: Pontes Editores, 199-234
Livro
Tapia Argüello, Sergio Martín (2023), Derecho y poder. Una introducción al estudio jurídico crítico del derecho y los derechos. México: CEJI- UBIJUS
Tradução
Musil, Robert (2023), Essays, Ensaios Lisboa: Relógio d'Água, tradução de António Sousa Ribeiro
Livro
Langarita, Jose Antonio; Santos, Ana Cristina; Montenegro, Marisela; Urek, Mojca (orgs.) (2023), Child-Friendly Perspectives on Gender and Sexual Diversity Beyond Adultcentrism. Routledge